torsdag 10 oktober 2013

Jobbig förkylning

Har varit en jobbig vecka.
Har fortfarande inte blivit av med min långdragna förkylning...
Igår var verkligen hemsk, vaknade med en jäkla huvudvärk som höll i sig hela kvällen...
Lyckades ta mig iväg till mitt samtal med psykoterapeuten och sen fick jag lite middag hos föräldrarna.
Resten av kvällen tillbringades halvsovande i soffan!

Idag har jag mått lite bättre.
Körde upp till syrran efter jag vaknat och mös lite med en febrig Nils, så synd om honom!
Fick även longerat Laggis en sväng, hon blev lite svettig så jag hoppas det tog lite på magen för hon är TJOCK!!!

Imorgon ska jag kolla på hund vilket betyder alldeles för lite sömn!
Kommer alltså däcka tidigt imorgon kväll och kommer kanske även behöva stanna lite på vägen o ta en lur...
Ska kolla på en hund på lördag med så får vi se sen hur det blir!

Nu är det snart dags för jobb, sista natten i alla fall så det är skönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar