lördag 2 februari 2013

Life is a bitch!!

Har haft några helt ok veckor nu och igår kväll var jag ute på promenad i den ny fallna snön och mådde otroligt bra!
Tänkte då att det är sånna här stunder man ska komma ihåg!!
Och livet kan verkligen sparka en i röven så det dundrar om det!!
Hatar mig själv så otroligt mycket just nu!!
Varför kan jag bara inte va glad??
Vad är mitt problem??
Hatar att känna mig såhär egoistisk, liten, oduglig och utanför!!!
Men det är bara att kämpa! Nån gång ska jag väl lyckas acceptera mig själv och hitta min plats i livet! Hoppas kan man ju i alla fall!!
Livet blir ju vad man gör det till säger dem ju så jag antar att jag bara har mig själv att skylla!
Imorgon är det jobbe söndag så det blir väl att försöka komma i säng tidigt o hoppas på att kunna somna....
Life is really a bitch!!!
Over and out....

1 kommentar:

  1. Vill inte du ska må så här! Älskar dig! <3 /Helena

    SvaraRadera